BlackBerry suurklientite teenindamise strateegia saab neljapäeval omale kuju, mil avalikustatakse uus mobiiliseadmete juhtimise platvorm.
- BlackBerry Foto: Bloomberg
BlackBerry avalikustab San Fransiscos toimuval üritusel kokkulepped ettevõtete ja teenusepakkujatega, mis aitavad BlackBerry Enterpriseplatvormi ehk BES 12 reklaamida, vahendab CNBC.
Analüütikud ja investorid jälgivad hoolsalt, kas BlackBerry juht John Chen suudab ettevõtte taas kasumisse viia.
Kasv sõltub suuresti ettevõtte uue BES 12 süsteemi edukusest, mis kujutab endast pilvepõhist platvormi enimlevinud mobiilsetele operatsioonisüsteemidele.
“See on oluline sündmus ning me oleme huvitatud ettevõtte kommentaaridest nende strateegia kohta,” sõnas Morningstari analüütik Brian Colello.
“Isegi, kui eelmisel aastal meeldis meie tehnoloogia paljudele, ei usutud, et me ellu jääme, seega ei tahetud meie tehnoloogiasse ka investeerida. See on nüüd muutumas,” sõnas Chen Reutersile.
BlackBerry BES 12 platvormi kliendiks on tinglikult registreerunud juba 3,4 miljonit klienti, kes järgmise aasta alguses hakkavad tõenäoliselt selle eest ka maksma. Hoolimata sellest jäävad analüütikud aga ettevaatlikuks, märkides, et BlackBerry konkureerib väga tihedal turul.
Seotud lood
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.
Hetkel kuum
Nurm ja Siimann avaldasid, kui palju raha paistab üldse lootust tagasi saada
Täiendatud prokuröri kommentaariga
Tagasi Äripäeva esilehele